Het was geweldig. We waren met een ander stel waarvan één persoon graag gluten vrij eet. De kelner en de keuken maakte hier geen probleem van en serveerde heerlijke gerechten.
De kaart is afwisselend en biedt voldoende verrassende gerechten. Mijn partner koos voor de carpaccio en de biefstuk en ik nam de gerookte zalm en de kabeljauw.
Onze tafelgenoten namen de Spaanse bites en de zalm.
Allervriendelijke bediening die ons op onze wenken bediend zonder opdringerig te zijn. Het was zelfs keurig allemaal.
De rekening viel ons reuze mee: wat een eerlijke prijzen!
Enige minpunt is dat dit restaurant niet "ontdekt" is en het eigenlijk op zaterdagavond barstensvol moet zitten.