Helaas, uw browser ondersteund geen JavaScript.
Om optimaal gebruik te maken van BonChef.nl dient u JavaScript ondersteuning in te schakelen of gebruik te maken van een andere webbrowser.
Hoi, ik ben Wanda Van houts
Lid sinds 8
-
12
-
2015
Mijn beoordelingen
Café Zaal Brasserie "In d'n herberg"
Someren
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
10
Wanda Van houts
10 jaar geleden
10
Ontzettend lekker gegeten, verrassend, mooie variatie en voor die prijs! een super amuse-menu gehad.
Meld als aanstootgevend
×
Markeer als aanstootgevend
Reden :