Hoi, ik ben Wanda Van houts

Lid sinds 8-12-2015
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
10

Wanda Van houts

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
10 jaar geleden
Ontzettend lekker gegeten, verrassend, mooie variatie en voor die prijs! een super amuse-menu gehad.