Hoi, ik ben Tineke de Ruiter

Lid sinds 11-8-2018
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
6.7

Tineke de Ruiter

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
5 jaar geleden
We komen vaker bij de Stapelbakker dus we weten wat we kunnen verwachten. Vanwege de drukte van de landgoedfair, duurde het vandaag erg lang voordat we ons eten kregen. Dat kan gebeuren, geen probleem. Maar, ondanks dat expliciet was doorgegeven dat ik geen tomaat bij de salade wilde vanwege allergie, zat er toch tomaat in de tonijnsalade. De salade kon dus weer terug naar de keuken. De bediening ging er erg laconiek mee om, of ik 'niet om de tomaat heen kon eten'. Zo werkt het helaas niet met een allergie. Ik kan me niet voorstellen dat de Stapelbakker een brakende klant in het restaurant zou willen dus het lijkt me een goed idee om de bediening beter te informeren/instrueren welk risico de Stapelbakker loopt als mensen ziek worden in hun restaurant van hun eten. De nieuwe salade (mijn tafelgenoten waren inmiddels uitgegeten) was wel goed. Verder geen enkele compensatie gekregen. Volgende keer maar weer alleen een ijsje bestellen, dat gaat altijd goed...