Theo van Rossum
We hebben heerlijk op het terras gezeten en het was er gezellig druk. Het voor- en hoofdgerecht was lekker en het toerje heerlijke aardbeien met ijs en slagroom. De prijs en kwaliteits verhouding zijn prima. Wij vonden het zelfs redelijlk goedkoop.