Hoi, ik ben Theo van Rossum

Lid sinds 10-8-2017
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
8

Theo van Rossum

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
8 jaar geleden
We hebben heerlijk op het terras gezeten en het was er gezellig druk. Het voor- en hoofdgerecht was lekker en het toerje heerlijke aardbeien met ijs en slagroom. De prijs en kwaliteits verhouding zijn prima. Wij vonden het zelfs redelijlk goedkoop.