Hoi, ik ben Tessa Keizer

Lid sinds 26-5-2015
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
5.3

Tessa Keizer

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
8 jaar geleden
Onze reservering was 3 dagen er voor al per email bevestigd maar bij aankomst klopte er niets van en was er geeneens een geschikte tafel. Daardoor moesten we lang wachten.
In de bediening werkten jonge meisjes en ze lieten qua service veel te wensen over; verkeerde bestelling gebracht, toetje voor de kinderen vergeten uit te serveren en ze kwamen je alleen helpen nadat je (eindelijk) zelf weer de aandacht had getrokken. We hebben ruim 30 minuten op het hoofdgerecht moeten wachten en 45(!) minuten op het toetje, het was niet druk.
Verder over het restaurant; ik wilde mijn pannenkoek zonder rozijnen en daar werd €1,50 voor in rekening gebracht bleek pas bij het betalen, vreemd dat ik moest bijbetalen want er ging immers een ingredient AF en niet bij.
De kinderen hadden poffertjes besteld en die smaken naar oliebollen ipv poffertjes. Bij het wegrijden met de auto bleek dat je een code nodig had, het zou fijn geweest zijn als de bediening ons dat verteld had.
Dit was ons 2e bezoek aan de stapelbakker en weer was er helaas toch echt gewoon te veel mis, wij gaan de volgende keer naar een ander pannenkoekenrestaurant.