Hoi, ik ben Sjoerd Bos

Lid sinds 12-2-2016
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
9.3

Sjoerd Bos

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
10 jaar geleden
We hebben lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk. We konden zitten op de plek waar we onze eerste etentje zaten. Een romantische plekje met maar 1 tafeltje op een verhoging in een erker... Een goede ervaring