Hoi, ik ben Sander Wilson

Lid sinds 26-6-2017
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
10

Sander Wilson

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
8 jaar geleden
Leuk restaurant, goed gegeten, gezellig. Aardige en zorgvuldige bediening. Leuk restaurant!