Hoi, ik ben Ricky Voorneman

Lid sinds 4-5-2016
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
9

Ricky Voorneman

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
10 jaar geleden
We begonnen met een drankje op het terras. Het was gezellig en het eten erg lekker! Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!