Hoi, ik ben Pietje

Lid sinds 13-7-2017
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
6

Pietje

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
8 jaar geleden
Hartelijke mensen, leuke moderne inrichting. Eten was helaas niet zo goed. 4 verschillende gerechten besteld en daarvan waren er 3 verzadigd van vet (olie en kruidenboter). Zelfs de gegrilde (?) groenten dreven in een zee van vet. De champignons dreven in olie met zwart bezinksel van de pan en zelfs het geroosterde brood was doordrenkt met vet.