Pietje
Hartelijke mensen, leuke moderne inrichting. Eten was helaas niet zo goed. 4 verschillende gerechten besteld en daarvan waren er 3 verzadigd van vet (olie en kruidenboter). Zelfs de gegrilde (?) groenten dreven in een zee van vet. De champignons dreven in olie met zwart bezinksel van de pan en zelfs het geroosterde brood was doordrenkt met vet.