Hoi, ik ben Monique Thiel

Lid sinds 7-7-2017
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
8

Monique Thiel

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
8 jaar geleden
Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Leuk om zo'n eetgelegenheid in Nieuwland te hebben. Fleurt het verpauperde winkelcentrum op