Hoi, ik ben Mirjam Kramer

Lid sinds 20-6-2017
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
8.7

Mirjam Kramer

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
8 jaar geleden
Eten wassen goed service waarmee goed ondanks dat het druk was en weinig personeel top avond gehad eindelijk weer lekker eten in de wijk en de prijs is ook goed goede kwaliteit voor niet veel geld