Margriet Hol
Goed ...alleen jammer dat er bij de spareribs geen doekjes waren om je handen mee schoon te maken dus hebben we dat met zakdoekje moeten doen
Verder kennis van wijn was bij bediening ook niet helemaal duidelijk...ik vroeg om een zoete witte wijn kreeg ik .
Mijn buurvrouw vroeg er ook 1 en zij kreeg een droge chardonnay....verder uiterst aardig personeel en heerlijk eten ! Ga zo door