Hoi, ik ben Maddy Janssen

Lid sinds 28-1-2019
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
8.3

Maddy Janssen

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
7 jaar geleden
Wij hebben super lekker gegeten en heerlijk genoten van de wijntjes..
echt een aanrader!!