Helaas, uw browser ondersteund geen JavaScript.
Om optimaal gebruik te maken van BonChef.nl dient u JavaScript ondersteuning in te schakelen of gebruik te maken van een andere webbrowser.
Hoi, ik ben Maddy Janssen
Lid sinds 28
-
1
-
2019
Mijn beoordelingen
Restaurant de Weeghbrug
Wamel
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
8.3
Maddy Janssen
7 jaar geleden
10
Wij hebben super lekker gegeten en heerlijk genoten van de wijntjes..
echt een aanrader!!
Meld als aanstootgevend
×
Markeer als aanstootgevend
Reden :