Hoi, ik ben Laura Wijlaars

Lid sinds 30-5-2016
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
9.3

Laura Wijlaars

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
8 jaar geleden
Zo als altijd weer geweldig
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
10

Laura Wijlaars

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
10 jaar geleden
Je kunt er altijd heerlijk eten, leuk personeel en een gezellige sfeer.