Karel Meersschaert
Het was onze eerste kennismaking met Bartho. De uiensoep was heerlijk, maar de sate was naar niet naar onze smaak helaas. De bediening was op zich prima (mag iets minder gehaast en 1x vragen of het naar wens is, is voor ons prettiger dan 3x vragen door 3 verschillende mensen).