Hoi, ik ben John Rabel

Lid sinds 23-6-2017
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
9.3

John Rabel

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
8 jaar geleden
Wij hebben met het gezin een complete avond uit gehad. De carpaccio hebben wij nog nooit ergens zo lekker gegeten evenals de spareribs!!! Eigenlijk waren alle gerechten super lekker! De spareribs vielen al van het bod door er met een vork in te prikken en het vlees was super mals en heerlijk gemarineerd. Gezellige bediening, je ziet dat er met passie wordt gewerkt. Ga zo door!!!