Hoi, ik ben Jan willem Van scheppingen

Lid sinds 19-8-2017
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
8

Jan willem Van scheppingen

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
8 jaar geleden
Gezellig druk en lekker gegeten. Beoogde buurtfunctie lukt heel aardig. Open sfeer Fijn dat restaurant Bartho bij ons in de wijk is!