Henk Slikker
Het was de eerste keer. Hoge verwachtingen. Maar voorgerecht met gamba's was door de saus/dressing (te sterk van smaak) niet zo lekker. Hoofdgerecht ossenhaas. Vlees was lekker, maar garnituur van uienrosti was verbrand en groenten dreven idd in vet..Geen goeie beurt. Maar goed ga het nog wel een keer proberen...