Hoi, ik ben Ernst Van den Hoek

Lid sinds 29-8-2017
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
8

Ernst Van den Hoek

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
8 jaar geleden
Eten was prima van smaak de satésaus vond ik iets te flauw
Spare ribs goed van smaak lekker gaar de
Porties waren wat aan de kleine kant als grotere eter heb je liever een stukje meer
Bediening is prima en ook het restaurant
Al met al hebben we lekker gegeten