Ernst Van den Hoek
Eten was prima van smaak de satésaus vond ik iets te flauw
Spare ribs goed van smaak lekker gaar de
Porties waren wat aan de kleine kant als grotere eter heb je liever een stukje meer
Bediening is prima en ook het restaurant
Al met al hebben we lekker gegeten