Hoi, ik ben Dorien Termeer

Lid sinds 23-1-2018
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
9.3

Dorien Termeer

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
8 jaar geleden
Echt aan te bevelen. Je zit hier gezellig en informeel erg lekker te eten. Mooie gerechten met ook behoorlijk veel groente. Prima !!