Hoi, ik ben Danny De jonge

Lid sinds 30-6-2017
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
9.3

Danny De jonge

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
8 jaar geleden
Heel leuk net gestart eetlokaal met overzichtelijke kaart. Kleine opstart probleempjes zijn snel vergeten door uiterst vriendelijke bediening die het je graag naar t zin maakt. Heerlijk gegeten buiten op t terras. Binnen is het huiselijk gezellig vertoeven.