Danny De jonge
Heel leuk net gestart eetlokaal met overzichtelijke kaart. Kleine opstart probleempjes zijn snel vergeten door uiterst vriendelijke bediening die het je graag naar t zin maakt. Heerlijk gegeten buiten op t terras. Binnen is het huiselijk gezellig vertoeven.