Helaas, uw browser ondersteund geen JavaScript.
Om optimaal gebruik te maken van BonChef.nl dient u JavaScript ondersteuning in te schakelen of gebruik te maken van een andere webbrowser.
Hoi, ik ben Anja Lankamp
Lid sinds 21
-
7
-
2017
Mijn beoordelingen
Eetlokaal Bartho 2.0
Amersfoort
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
8.7
Anja Lankamp
8 jaar geleden
10
Tweede keer dat we hier gegeten hebben. Nu lekker buiten gegeten.
De hamburger en de tournedos waren erg lekker.
De bediening is erg vriendelijk.
We komen zeker terug!
Meld als aanstootgevend
×
Markeer als aanstootgevend
Reden :