Hoi, ik ben Anja Lankamp

Lid sinds 21-7-2017
Mijn beoordelingen
Eten
Service
Sfeer
mijn oordeel
8.7

Anja Lankamp

Deze beoordeling is gemaakt naar aanleiding van een gecontroleerde reservering
8 jaar geleden
Tweede keer dat we hier gegeten hebben. Nu lekker buiten gegeten.
De hamburger en de tournedos waren erg lekker.
De bediening is erg vriendelijk.
We komen zeker terug!